viernes, 16 de septiembre de 2016

VOCABULARIO TEMA 1

TEMA  1   

Mudarse: cambiarse. Zoe tivo que mudarse de país coa súa nai.

Reflexionar: pensar, cavilar. Aquela situación, fíxome reflexionar.

Se cadra: ao mellor. Se cadra poderei visitala cada verán.

Mais: pero. Tentei rematar o traballo, pero non me deu tempo.

Matinando: pensando. Estiven toda a noite matinando naquel problema.

Choutos: chimpos, saltos. Cando me enterei da boa nova din choutos de ledicia.

Pakora: comida india. Naquela viaxe á India probei pakoa pero non me gustou.

Gulab jamun: sobremesa india. Merquei Gulab jamun para a sobremesa.

Decátome: doume conta. Agora qu son maior decátome de moitas cousas.

Arrecendo: cheiro agradable. Aquela comida tiña un arrecendo delicioso.

Parrochas: Xoubas, sardiñas. A miña avoa preparou unhas parrochas asadas para todos.

Zoa: produce un ruído contínuo. Cando zoa o vento con forza, ábrese a porta do xardín

No canto de…: en vez de…Prefería ter vacacións todo o ano no canto de no verán.

Mesturadas: xuntas. Gardou todas as  bonecas mesturadas nun caixón.

Becerra: cría da vaca. O meu tío Antón criou unha becerra o ano pasado.


PRONÓSTICO

tiempo Cangas